متن و ترجمه آهنگ waste my time از Kard

(آلبوم where to now)

 

ترجمه : Mahdieh 

 

Honey do you wanna stay
عسلم ، میخوای توی این ماه عسل
In this honeymoon with me (uh huh)
پیش من بمونی؟
If we lock the door and throw the key
اگه درو قفل کردیم و کلیدو هم انداختیم دور
Leave behind the world with me (uh huh)
دنیا رو با من پشت سر بزار 
Let's turn the bedroom into heaven
بیا اتاق‌خواب رو تبدیل به بهشت کنیم
Hideaway together
با هم دیگه گم و گور شیم 
Take a bit of time for midnight thoughts
یکم وقت واسه افکار نصف‌شبی هم بزار
Honey do you wanna stay
عشقم ، میخوای با من...
In this bed with me
روی این تخت بمونی؟
Maybe I'm selfish
شاید من خودخواهم
But I don't wanna go back to real life
ولی من دلم نمی‌خواد برگردم به دنیای واقعی
Let's stay forever in this paradise
بیا تاابد توی این بهشت بمونیم
There's nothing I would change
دلم نمی‌خواد هیچی عوض بشه
I know it's insane but I can't wait to
می‌دونم به نظر دیوونه‌کننده میاد ولی من طاقت ندارم که
Let you waste my time
بیای و وقت منو هدر بدی
Waste my time
وقت منو تلف کن
I know it's insane but I can't wait to
می‌دونم مسخره‌ست ولی دل ندارم که 
Let you waste my time
بزارم وقت منو تلف کنی
No-one else I wanna waste it with
نمی‌خوام با هیچکس دیگه ای وقتمو هدر بدم
No-one else my hearts racing with
قلبم با هیچکس دیگه ای اینجوری نمیتپه
I've been waiting for you like a main event
من منتظرت بودم همیشه مثل یه مراسم خاص
Your love like a drug, way it takes effect
عشق تو مثل مواد مخدر میمونه ، اینقدر که روم اثر داره
Feel at times a disconnect
بعضی وقت ها حس میکنیم از هم دور شدیم
But we'll find it back like we always have
ولی  راه برگشت به همو پیدا میکنیم مثل همیشه 
Even in your darkest I'll be your light
حتی توی تاریک ترین لحظاتت ، من نورت میشم
We'll be alright yeah
ما حالمون خوب میشه اره
Turn my back on you never
هیچوقت رومو ازت برنمیگردونم
Stay with you in all your endeavors
توی همه مشکلات و تلاش هات پیشت میمونم
No more loneliness on this side
هیچ حس تنهایی این‌ور پیش من نیست
Help you leave all the pain behind
کمکت میکنم که همه درداتو کنار بزنی
I know it may sound boring
می‌دونم شاید به نظر حوصله سر بر بیاد
But I love being bored with you
ولی من عاشق اینم که با تو حوصله‌م سر بره 
Maybe I'm selfish
شاید من یکم خودخواهم
But I don't wanna go back to real life
ولی من نمیخوام برگردم به زندگی واقعی
Let's stay forever in this paradise
بیا تا همیشه توی این بهشت بمونیم 
There's nothing I would change
هیچی نیست که بخوام عوضش کنم
I know it's insane but I can't wait to
می‌دونم دوونگیه ولی من نمیتونم صبر کنم که
Let you waste my time
تو وقتمو هدر بدی
Waste my time
وقت منو هدر بدی

I know it's insane but I can't wait to
می‌دونم این دیوونگیه ولی دل تو دلم نیس که
Let you waste my time
وقت منو هدر بدی
Rolly goin' tik tok
توی تیک تاک چرخ میزنم
No amount of money could buy me your time
هیچ مقدار پولی نمیتونه واسه من وقت تو رو بخره
If me and you here baby that's by design
اگه من و تو اینجا پیش همیم عزیزم ، پس تقدیره
Grateful cause god made our time coincide
خداروشکر میکنم چون خدا زمان من و تو رو هماهنگ کرده
Tell me your fears, how I could release you of tension
ترسهاتو بهم بگو ، چطور میتونم از این تنش ها دورت کنم
Girl my directions anywhere you say you at
دختر ، مسیر من هر سمتیه که تو بگی هستی
Time with you ain't nothin' better than that
هیچی بهتر از وقت گذروندن با تو نیس
Maybe I'm selfish
شاید من خودخواهم 
But I don't wanna go back to real life
ولی من دلم نمی‌خواد برگردم به دنیای واقعی 
Let's stay forever in this paradise
بیا تا ابد توی این بهشت بمونیم 
There's nothing I would change
هیچی نیس که بخونم تغییرش بدم
I know it's insane but I can't wait to
می‌دونم این دوونگیه محضه ولی من بدجور منتظرم که 
Let you waste my time
بزارم تو وقت منو تلف کنی
Woo~wo, Woo~wo Woo
Woo~wo, Woo~wo Woo
Waste my time
وقت منو تلف کنی
Woo~wo, Woo~wo, Woo

I know it's insane but I can't wait to
می‌دونم این دیوونگیه ولی دل تو دلم نیس که 
Let you waste my time
تو وقت منو هدر بدی 

 

Waste my time - kard|320kps