+ اسم و آدرس وبلاگت چه معنی داره و چرا همچین چیزی رو انتخاب کردی؟

- من وقتی خواستم وبلاگ رو بزنم کلا تو فاز مود دارک و لاکچری و خفن بودم . قصد داشتم چیزایی رو ترجمه کنم و بزارم تو وب که جاهای دیگه گیر نمیاد و خیلی عالی و به قول معروف سمی‌ـه🤤 و اینکه خیلی توجه جلب کنه و همه وبلاگ رو ببینن و زیرنویس ها رو دان کنن تا بدونن منظور از سمی و لاکچری بودن یعنی چی و با من بیشتر آشنا بشن تا بدونن ارباب کیه🤓👍

پس تصمیم گرفتم اسم وبلاگ رو بزارم دنیای زیرنویس های سمی ... ولی دلم میخواست که به خودم هم اشاره ای شده باشه .. برای همین گذاشتم ارباب زیرنویس های سمی👍😎یعنی زیرنویس ها همش مال خودمه و من صاحبشونم 

یه مدت بود آهنگ last dance از دوا لیپا رو گوش می دادم ، اول اهنگ می‌گفت fatal this attraction ، یعنی این جذابیت کشنده‌س ، و من خیلی از این ترکیب خوشم میومد و از نظرم خیلی لاکچری و خفن بود ... برای همین ادرس وبلاگ رو گذاشتم fatal sub world ، یعنی دنیای زیرنویس کشنده🤤👍

بعد ها یکم پشیمون شدم ، گفتم حاجی مگه تو کی هستی که اینقدر خواستی لاکچری بازی دربیاری و بگی من گنگم بالاس😐😑😂ولی خب یکم دیر شده بود و من همه کار هام رو با همین اسم کرده بودم و وابسته شده بودم بهش🥲💜